Vážení zákazníci, děkujeme za váš nákup v našem e-shopu www.bizushop.cz. Pokud nejste s nákupem spokojeni nebo zjistíte vadu, máte právo na reklamaci zboží. Níže naleznete veškeré potřebné informace a postup pro uplatnění reklamace.
Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží bez udání důvodu)
Při uzavření kupní smlouvy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. V této lhůtě nám musíte doručit projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy.
Jak postupovat při odstoupení od smlouvy:
1. Zašlete nám zboží na naši adresu (viz níže) s písemným projevem vůle odstoupit od smlouvy.
2. Zboží by mělo být kompletní, pokud možno v původním obalu, bez známek užívání, včetně veškerého příslušenství, záručních listů a návodů.
Při splnění všech výše uvedených podmínek vám peníze za zboží budou zaslány převodem na váš účet, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme, že nemáte nárok na náhradu nákladů, které jste uhradili v souvislosti s dodáním zboží (poštovné).
Vrácení peněz lze uplatnit, pokud jsou dodrženy tyto podmínky:
• Zboží je vráceno v původním stavu, pokud možno v originálním obalu.
• Zboží je kompletní (včetně příslušenství a dokumentace).
• Od smlouvy je odstoupeno ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
Reklamace vadného zboží
Pokud zjistíte vadu na zakoupeném zboží, máte právo na reklamaci.
Jak postupovat při reklamaci:
1. Vyplňte náš reklamační formulář (odkaz níže).
2. Zboží zašlete na naši adresu (viz níže). Doporučujeme zboží pečlivě zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
3. Přiložte kopii dokladu o koupi (faktura) a vyplněný reklamační formulář.
Reklamaci zboží lze uplatnit, pokud jsou dodrženy tyto podmínky:
• Vada zboží byla zjištěna během záruční doby.
• Zboží nebylo poškozeno nesprávným používáním nebo neodborným zásahem.
Reklamační formulář ke stažení zde: odkaz